hudební performance
Nové způsoby hledání sjednoceného hlasu i sjednoceného těla jsou nejčitelnější v posledním projektu The Ensemble of Moans, který Tučková představila nejprve v rámci sousedské slavnosti Boogie Woogie organizované galerií hunt kastner v žižkovské Betlémské kapli a následně znovu na festivalu Move v Centre Pompidou. Performance měla formu vokálního koncertu, jednalo se staccato vícehlasého vzdychu oslavujícího sílu shromážděných těl a hlasů, jejich zrod a přelévání do celku zvuků, souzvuku. Především situovanost pražské performance pak sloužila jako vhodné pozadí pro kritiku systémů založených na patriarchální hierarchii. Zde se ukazuje provázanost aktuálního díla The Ensemble of Moans s myšlenkami stojícími za diplomovou prací The Polhyphonic Womb – snaha auditivně vyjádřit zvuky vyvěrající z vnitřku bytostí a přírody. Nikoli náhodou je starořecký výraz πνεῦμα (pneuma) výrazem pro vzduch v pohybu, dech, vítr a v náboženském kontextu také pro ducha nebo duši.