pohled do instalace, různá média
Dílo The Ultimate Norm (2015), za které Brousil získal Cenu Oskara Čepána, je první z linie umělcem realizovaných výstav tematizujících pro české prostředí výrazně netypický diskurz rasismu v médiu fotografie. Brousil ve fotografické sérii zkoumá problém zdokonalování technologie barevné fotografie, kdy analogové filmy produkované do pozdních 80. let počítaly primárně se zobrazením bílých pleťových tónů evropského typu – kalibrace jednotlivých vrstev celuloidu nebyla dostatečně citlivá na to, aby věrohodně zachytila tmavé odstíny pleti. Byla to teprve silná poptávka průmyslových společností řádně propagovat své produkty v široké škále tónů, například čokolády nebo dřevěného nábytku, která přiměla fotografický průmysl k přehodnocení barevného nastavení. Tento neviditelný technologický rasismus a nerovné zacházení s lidmi jsou autorem dále zkoumány v navazujících výstavách Černobílá fotografie (Galerie Jelení 2016) a Černá a bílá ve fotografii (Colloredo-Mansfeldský palác, GHMP, 2016). Brousil si zde nadále zachovává pro sebe typické tvůrčí procesy, jako jsou technická preciznost a výhradní práce ve studiových podmínkách, avšak zkoumání vnitřních zákonitostí fotografického média obohacuje o sociohistorický kontext.