DVD, 41 min
cca 1200 fotografií výrobků z hypermarketu, kompozičně jsou umístěny na sttřed formátu videa, v animaci se obrázky prolínají.
Autorem polyfonních motet je Josquin Desprez.
Všechny fotografie výrobků použité v tomto videu byly vybrány z reklamního letáku hypermarketu.
Každá fotografie byla použita jen jednou.
Fotografie byly seřazeny za sebou bez jakéhokoliv řádu.
Fotografie jsou „ořezané“ na bílém pozadí, tak jak se používají v reklamních letácích.
Kompozičně jsou umístěny na střed formátu videa, všechny jsou zhruba stejně veliké, bez ohledu na skutečné rozměry produktů.
V animaci se obrázky postupně prolínají v dvousekundovém intervalu.
Video v podstatě nemá začátek ani konec, jeho délka byla koncipována tak, aby byla „nesnesitelná“, není tedy nutné vidět video celé.
Autorem polyfonních motet z 15. století je Josquin Desprez.
V obrazové i zvukové části na sebe jednotlivé díly plynule navazují tak, že konec jednoho dílu splývá s počátkem dílu následujícího (řetězová vazba).