instalace v Drdova gallery
Václav Kopecký ve svých instalacích recykluje a reinterpretuje práce jiných autorů či své vlastní. Výstavy zaplňuje fotografiemi a objekty, přičemž mezi nimi zároveň vytváří konceptuální vazby takovým způsobem, jakým je vystavuje a třídí. Výstavu Zkamenělina v Drdova Gallery můžeme chápat jako konceptuální situaci. Kopecký v ní pracuje s tématem zkameněliny, jež je metaforou pro analogovou fotografii jako takovou a zároveň odkazem na strategii archivace. Kopecký totiž do výstavy umisťuje porcelánové vázy Antonína Tomáška, které jsou nasvícené modrým světlem, a v druhé místnosti pak prezentuje své vlastní práce ze stejnojmenné výstavy v Domě umění v Českých Budějovicích. Ty jsou však vystaveny tak, že jsou srolovány v rolích nebo zabaleny ve fóliích. Kopecký zde tedy sleduje aspekty skladování či distribuce a odkazuje tak na procesy jejich časovosti, vzniku nebo přenosu.