V roce 2003 na sebe upozornili mediálně velmi sledovanou akcí s názvem Znásilněný podvědomí, kterou komentovali reklamu a její spotřebitele. V pražském metru Ztohoven ilegálně překryli 750 vitrín s reklamou bílým, prosvítajícím plakátem s otazníkem a s textem odkazujícím na jejich webovou stránku. Dá se říci, že reklama vyměnila reklamu za jinou, která měla vzbudit neklid a „zaútočit“ na člověka přímo, beze snahy o pomalé vplížení se do našeho podvědomí. Ve svém skupinovém prohlášení se tento aspekt snažili obhájit tím, že skrze reklamu, která dennodenně zneužívá naše podvědomí, promluví na jeden den umění. Skupině se v této souvislosti dostalo větší pozornosti i tím, že na ni bylo za tuto intervenci podáno trestní oznámení a Ztohoven museli plakáty stáhnout.